Teenage Dream


Ćao svima dragi moji, upravo pre 5 minuta me je obuzeo neki neobjašnivi osećaj i potreba za pisanjem ovog teksta, odnosno potreba da vam napišem i objavim ovaj post. Ne znam zašto je ovo leto toliko pogubno za mene, ali sam već treći put bolesna i evo zalepljena sam za krevet i ne mogu da mrdnem. Zato je u ovom trenutku moj najbolji prijatelj upravo knjiga. Imam neku ludu ideju ceo život u mojoj glavi da nikada ne treba odrasti niti to želeti. I ako imam već 22 godine, što nije uopšte malo, ali nije ni puno da bi se smatrala baš kompletno odraslom osobom, još uvek sam jako vezana za neko tinejdž doba života. Mislim da ipak godine nisu ono što nekoga može da okarakteriše kao zrelog i odraslog čoveka već je to neka spoznaja u sebi koja nas čini odraslima. Valjda neki trenutak kad konačno uvidimo da neke obaveze moramo sami izvršiti i neke neizbežne zadatke ispuniti. Ali opet smatram i da su najodgovornije i najzrelije osobe upravo one koje i pored toliko izvršenih obaveza i onih koje tek treba izvršiti još uvek znaju da se našale, da se glupiraju, da se blesavo ponašaju. Zato sam ja danas pored toga što sam vezana za krevet vezana i za još jednu zanimljivu tinejdž knjigu. To je knjiga Onlajn devojka jedne od najpoznatijih blogerki Zoi Sag koja me sa neviđenom lakoćom kroz njeno magično putovanje vraća u period kad sam ja bila tinejdžerka. Kad sam uživala, imala obaveze samo oko škole, družila se sa gomilu ljudi, ludovala i izlazila. Menjala frizure i boje kose kao čarape. Bila su to lepa vremena. Ali nisu ni ova tako loša. Zato sam odlučila da ovaj post i ovu casual kombinaciju upravo posvetim tim divnim danima naše mladosti. Svetle pink boje, patike i lude frizure. Obeležje naših tinejdžerskih dana. Recite mi šta mislite o ovoj kombinaciji i na tren se prisetite bar jedne stvarčice koja će vas teleportovati u vaše tinejdžerske dane. Ja se vraćam svojoj Onlajn devojci i očekujem komentare uskoro. Love you xoxo

Hello everybody, literally 5 minutes ago I've got some crazy feeling that I need to write you this post immediately. I do not know why this year is so hard for me, but I am again in my bed and not feeling so good. Therefore, at this point my best friend is a book. I have a crazy idea my whole life in my mind that people should never  grow up. I am 22 years, which is not a little, but not much to be considered fully adult yet, I'm still very attached to a teen age. But again, I think that the most responsible and the most mature people are the ones who, despite so many executed obligations and those yet to be made still know how to fool around, to act silly. That is why I am today obsessed with another interesting teenage book. This book inspired me to write this post. It's book called Online girl by Zoi Sag, very popular blogger. This is my Teenage Dream combination. Casual summer outfit for hot days with lots of silly and crazy colors. Let me know what you think about it in comments. I am going back to reading my book. Love you xoxo

Photo by Petar Jovanovic and me as a little assistant <3

I'm wearing:
Sneakers Adidas
Glasses Ray Ban
Shorts Bershka
Bag Carpisa
Shirt XXX











You Might Also Like

5 comments

  1. Preslatka kombinacija draga :-)
    Kosa ti je divna <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/two-pieces.html

    ReplyDelete
  2. Very cute outfit and fun pictures!
    http://anicheberry.blogspot.co.za/2016/08/bolt-after-your-dreams.html

    ReplyDelete
  3. Very sexy baby!! :) You're gorgeous!!

    ReplyDelete